ЗА СОФИЯ КАРТА НА СОФИЯ 0700 17 310 КОНТАКТИ ТЪРСЕНЕ
> начало >> Общинска администрация
 
 

Специализирана администрация

Направление ''АРХИТЕКТУРА И ГРАДОУСТРОЙСТВО''

                 Дирекция ''ПРАВНО-НОРМАТИВНО, ИНФОРМАЦИОННО И ФИНАНСОВО ОБСЛУЖВАНЕ''

  • Отдел "Правно-нормативно обслужване"

  • Отдел "Информационно и финансово-стопанско обслужване"



    Функции на отдел "Правно-нормативно обслужване":
    • Подпомага и контролира законосъобразното осъществяване на цялостната дейност и услугите, предоставяни от направление „Архитектура и градоустройство”.

    • Подпомага провеждане политиката на Столична община в сферата на устройство и планиране на територията, териториалния кадастър, комуникации, транспорт и инженерни мрежи, инвестиционното проектиране, преместваемите съоръжения и рекламата.

    • Изготвя всички индивидуални административни актове за отказ за допускане изработването на подробни устройствени планове и на техни изменения.

    • Изготвя всички индивидуални административни актове от компетентността на Столичния общински съвет, на кмета на Столична община и на главния архитект на Столична община в областта на преместваемите обекти, рекламните и монументално-декоративните елементи.

    • Води и съгласува кореспонденция на направление „Архитектура и градоустройство” с държавни институции, други общински структури и съдебната система по повод дейността на направлението и на отделни длъжностни лица.

    • Осигурява защита на оспорени нормативни, общи и индивидуални административни актове по устройство на територията на Столичния общински съвет, на кмета на Столична община, на главния архитект на Столична община и на други длъжностни лица, оправомощени по реда на § 1, ал. 3 и 4 от ДР на ЗУТ пред съда.

    • Осигурява защита срещу искове за вреди по повод индивидуални административни актове на Столичния общински съвет, на кмета на Столична община, на главния архитект на Столична община и на други длъжностни лица, оправомощени по реда на § 1, ал. 3 и 4 от ДР на ЗУТ.


    Функции на отдел "Информационно и финансово-стопанско обслужване":
    • Планиране, координиране и провеждане на информационната политика на направление „Архитектура и градоустройство” при Столична община, като осигурява публичност и прозрачност на дейността и информира обществеността, като осигурява достъпа до информация за медии и граждани.

    • Осигурява дейностите и контролира управлението на съдържанието на електронната страница на направление „Архитектура и градоустройство” – www. sofia-agk. com.

    • Осигурява дейностите и контролира управлението на съдържанието на електронната страница на направление „Архитектура и градоустройство” по проект София XXI век – www.sofia21.bg.

    • Контролира дейностите по обработката на данните и поддръжката на електронните регистри на направление „Архитектура и градоустройство”, съдържащи информация за:

      • актове на главния архитект на Столична община за одобряване на подробни устройствени планове и техни изменения;

      • разрешения за строеж, издадени от главния архитект на Столична община;

      • разрешения за строеж за благоустройствени обекти, издадени от главния инженер на НАГ;

      • актове на директор дирекция „Общински строителен контрол”;

      • издадени актове от главните архитекти на райони в т.ч. разрешения за строеж, актове и протоколи по време на строителство, удостоверения за ползване, заповеди и др.

    • Извършва дейности по обработката на данните и поддържа електронния регистър на разрешенията за поставяне, издадени от главния архитект на Столична община и главните архитекти на райони.

    • Извършва дейности по обработката на данните и поддържа регистър на внесените доклади в Столичен общински съвет от главния архитект на Столична община.

    • Осигурява достъп до цифровите модели и отразява актуална информация за движението на процедурите по одобряване на подробните устройствени планове.

    • Осигурява електронен достъп на гражданите до протоколите от проведените заседания на Общински експертен съвет по устройство на територията.

    • Осигурява информация относно провежданите търгове и конкурси от направление „Архитектура и градоустройство”.

    • Осигурява информация за схемите на преместваемите обекти, рекламата, инженерната инфраструктура и културно-историческото наследство.

    • Подпомага развитието на информационните технологии.

    • Осъществява взаимодействие с районните администрации.

    • Проучва възможностите, целящи изграждане на електронно информационно обслужване и въвеждане на електронни услуги.

    • Осигурява информация относно цялостната дейност и услугите, извършвани от направление „Архитектура и градоустройство”.

    • Осъществява взаимодействие с ведомствени информационни структури.

    • Подготвя, координира и осъществява организирането и провеждането на пресконференции, семинари, официални и работни срещи на ръководството;

    • Изготвя и оформя презентации при участия на главния архитект на СО на семинари, пресконференции, дискусии и т. н..

    • Извършва информационно осигуряване на гражданите в реално време, на основата на действащите информационни технологии (форум) посредством електронната страница на НАГ.

    • Осигурява контрол на техническа и експлоатационна поддръжка на компютърна и офис техника, комуникации и информационни системи, поддръжката на телефонната централа, телефонните апарати, ел. инсталацията, противопожарната охрана и други ползвани от администрацията.

    • Осигурява стопанисване и съхраняване на сградния фонд, стоково-материалните ценности.

    • Осигурява материално-техническото снабдяване.

    • Осъществява финансовата дейност и отговаря за съхранение на счетоводната отчетност на направление „Архитектура и градоустройство” по предвидения от закона ред.

    • Осигурява финансово-счетоводното обслужване на направление „Архитектура и градоустройство” в съответствие със Закона за счетоводството и другите нормативни актове.

    • Организира завеждането и отчитането на материалните активи на администрацията, участва в годишни и извънредни инвентаризации и оформя резултатите.

    • Осигурява подготовката на данни за статистическите отчети и формуляри и приключването на съответните отчетни периоди.

    • Осигурява изработването на работните ведомости на служителите и ги представя в изчислителния център за отпечатване, на база заповеди.

    • Осигурява изготвянето на необходимите служебни бележки и удостоверения за доход на служителите.

    • Извършва други дейности, предвидени в законите и подзаконовите нормативни актове и/или възложени от ръководството на направление „Архитектура и градоустройство” на Столична община.


    Декларации по чл. 12 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси
  • нагоре   назад   начало
    (C) 2000-2017, Столична община