ЗА СОФИЯ КАРТА НА СОФИЯ 0700 17 310 КОНТАКТИ ТЪРСЕНЕ
> начало
 
 

Обща администрация

Направление ''ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ''

                 Дирекция ''ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ''

Функции на дирекцията:

  • Подпомага дейността на кмета на Столична община при управление на човешките ресурси.

  • Изготвя и актуализира длъжностни и поименни разписания, съобразени с Класификатора на длъжностите в администрацията и решения на СОС за структурни промени в СО.

  • Изготвя доклади и проекти за решения на СОС относно структурата на СО, числеността на персонала, работната заплата на всички дейности по бюджета на СО и районите към нея, както и на звената и общинските предприятия, в съответствие с нормативната база.

  • Разработва Вътрешни правила за работната заплата в СО.

  • Изготвя и изпраща на Министерство на финансите обобщена справка на поименните разписания на длъжностите в Столична община и районите във връзка със съставянето и изпълнението на общинския бюджет.

  • Подготвя и комплектова всички необходими документи за обявяване и участва в провеждането на конкурси за вакантни длъжности по трудови и служебни правоотношения.

  • Изготвя документите и отговаря за правилното провеждане на процедурите по възникване, изменяне и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения, ползване на отпуски и изплащане на обезщетения на служителите в СО.

  • Изпраща в ТД на НАП уведомления по чл. 62, ал. 3 и 4 от Кодекса на труда.

  • Провежда начален инструктаж на новоназначените служители.

  • Заявява и води на отчет служебните пропуски с магнитен носител на служителите в СО.

  • По предложения на ръководителите на направления в СО и при спазване на надлежно установения ред изготвя проекти на граждански договори по Закона за задълженията и договорите.

  • Подпомага дейността на Дисциплинарния съвет при СО, изготвя проектозаповеди за налагане на дисциплинарни наказания на държавните служители и извършва процедура по прилагането им.

  • Събира, обработва и съхранява информация за служителите на СО, като създава и поддържа служебни досиета и лични дела, картотеки, архиви и администрира база данни в автоматизираната система „Човешки ресурси”.

  • Участва в разработването на вътрешни правила, инструкции, заповеди и процедури по организацията и дейността на структурните звена в общината, свързани с управлението на човешките ресурси.

  • Организира процеса за изготвяне и връчване на длъжностни характеристики на служителите в СО.

  • Организира и координира атестирането на служителите в СО.

  • Планира, организира чрез използване на рационални методи и форми и осъществява общото и специализирано обучение на служителите в СО.

  • Изготвя отговори на жалби, запитвания и молби по трудовоправни проблеми.

  • Издава служебни бележки, удостоверения и други документи, свързани с трудовата дейност на служителите.

  • Изготвя и заверява препис-извлечения от трудовите и служебни книжки за трудов стаж и подготвя документите на служителите, придобили право за пенсиониране.

  • Изготвя становища, експертни справки и отговори по различни критерии за проверяващи органи, Министерство на финансите, Националния статистически институт и др.

  • Подпомага кмета на Столична община при провеждане на политиката и реализиране на дейностите по осигуряване на безопасност и здраве при работа.

  • Съдейства за прилагане на стратегии, реформи и добри практики в процеса на модернизация на общинската администрация.

нагоре   назад   начало
(C) 2000-2017, Столична община